Subject: Reg 6/2444563-1, 25.09.24, Teavitus veekvaliteedi taastumisest Rummu tee 4
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 17:20:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea klient

Informeerin Teid, et veekvaliteet Rummu tee 4 kinnistul on taastunud.
24.09.2024 analüüsitud Coli-laadsete tulemus oli 1 arv/100 ml.
Coli-laadsete puhul on tegemist indikaatornäitajaga ning 1 Coli-laadne on
pigem juhuslikku laadi leid (Terviseameti riskihinnang - Tallinna Vesi
<https://tallinnavesi.ee/ettevote/tegevused/veepuhastus/terviseameti-riski
hinnang/>  ).

Tänan Teid koostöö eest! Edastan Teile ka proovivõtuprotokolli esimesel
võimalusel.

Parimate soovidega

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

From: Tallinna Vesi AS
Sent: Thursday, September 12, 2024 3:46 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Reg 6/2444563, 12.09.24, Rummu tee 4 teavitus veekvaliteedi
kõrvalekaldest

Tere!

AS Tallinna Vesi peab äärmiselt oluliseks seirata joogivee kvaliteeti
regulaarselt ja laiaulatuslikult. Tallinna Vesi võtab igakuiselt üle linna
sadu veeproove klientide kraanidest, mille eesmärk on tuvastada, kas
joogivee nõuetelevastavus linna kõigis piirkondades on tagatud. Meil on
üle 120 proovivõtukoha, kus teostame joogivee kvaliteedi kontrolli.

Teie proovivõtupunktis on tuvastatud joogivee kvaliteedi kõrvalekalle.
11.09.2024 Rummu tee 4 võetud veeproovi tulemus näitas 147 Coli-laadset
bakterit. Kuigi tegemist on indikaatornäitajaga ja sellise vee joogiks
tarbimine ei põhjusta reeglina vaevusi, soovitab AS Tallinna Vesi
igasuguse riski välistamiseks ajutiselt Teie kinnistul kraanivett joogiks
tarbides seda eelnevalt keeta. Bakterid hävivad vee kuumutamisel ja
seetõttu on keedetud vee joogiks tarvitamine ohutu.

Soovitame joogivee kvaliteedi taastamiseks tagada kõikides
kinnistusisestes torustikes pidev veevool pikema aja kestel. Selleks
palume Teil kinnistu siseselt jätta joogiveekraanid avatuks ka torustike
kaugemates tarbimispunktides, näiteks 30 minutiks. Põhjalik loputamine on
efektiivne meede, kuidas kinnistu veekvaliteeti parandada. Ühtlasi palume
üle vaadata kinnistu veemõõdusõlm, kui sinna on paigaldatud filtrid, siis
tuleks neid kindlasti hooldada või välja vahetada. Teostame hooldustöid ka
tänavatorustikel, et toetada veekvaliteeti. Tuleme kordusproovi võtma
järgmise nädala kolmapäeval 18.09.2024 ja soovitame majasisese loputuse
teostada enne seda.

Loputuseks kulunud vee eest tagab AS Tallinna Vesi tagasiarvestuse.
Küsimuste korral palun võtke ühendust meie veevõrgu diagnostika juhiga
Oleg Tšaikiniga (telefoni nr 6262 375).

Heade soovidega

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi